• organizacja Wspólnoty Mieszkaniowej – NIP, REGON, konto bankowe,
• protokolarne przejęcie pełnej dokumentacji nieruchomości od poprzedniego Administratora, Zarządcy lub Dewelopera,
• bieżące monitorowanie i archiwizacja ewidencji lokali i ich użytkowników,
• zawieranie polis ubezpieczeniowych związanych z częściami wspólnymi nieruchomości,
• pozyskiwanie ofert na usługi związane z utrzymaniem nieruchomości,
• obecność Administratora na terenie nieruchomości według uzgodnionego harmonogramu,
• dyżury informacyjne dla mieszkańców,
• rozwiązywanie zgłaszanych przez mieszkańców problemów, dotyczących części wspólnych,
• aktualizacja kontaktów telefonicznych i mailowych właścicieli i najemców lokali
• przekształcanie spółdzielni mieszkaniowych we wspólnoty mieszkaniowe
• organizacja i obsługa zebrań,
• nowoczesne metody komunikacji z właścicielami poprzez systemy informatyczne, np. elektroniczne głosowanie nad uchwałami, powiadomienia sms, etc.,
• organizacja imprez okolicznościowych i sezonowych na wspólnotach, np. dzień dziecka, dzień mieszkańca, obejmująca pozyskiwanie sponsorów, catering, dekoracje, etc.,
• Udostępnianie informacji o możliwości wynajmu lub sprzedaży lokali na dedykowanych forach Internetowych,